Jag förlorade

Jag spelade Filipin med min svägerskas dotter (Ebba).
och idag när vi kom dit så skrek Ebba FILIPIN precis när jag öppnade dörren.
Så jag förlorade, så nu får jag köpa en stor glass,
den största jag hittar i affären.

     

Det var ganska länge sedan vi fick den där tvilling nöten.
Jag hade faktiskt glömt det....... minnet.. det är lite kort nu för tiden.
Nåja... ..det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut
och ge sig till affären och handla.
 
Undrar om jag kan köpa en mjukglass he he he.....

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha. Bra jobbat av Ebba! :)

Kan det vara vilken sorts glass som helst? Bara den är störst eller dyrast? Aldrig hört talas om det där med filipin innan! :P

2009-03-20 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0