Let´s dance del 9

Nu har let´s dance varit för 9:e veckan,det var film tema och Nicklas Wahlgren med sin Jeanette åkte ut ikväll. 26 poäng för sin Slow Fox från filmen "en officer och gentleman"
Laila med Tobias fick 40 poäng för sin passodoble från filmen "star wars"
Magnus och Annica fick 36 poäng när dom dansade slow fox till "skönheten och odjuret"
Morgan och Helena fick 35 poäng med sin passodoble från filmen "den gode, den onde och den fule"
Elisabeth och Tobias ´s slow fox  från "Casablanca" fick dom 17 poäng.
Fast Elisabeth fick sämst poäng av juryn så fick dom tydligen fler telefonröster, så hon får dansa en vecka till.

Nu blir det svårt för det är tre bra danspar kvar. Min gissning 1:a Laila, 2:a Magnus, 3:a Morgan, 4:a Elisabeth.


Kommentarer
Postat av: Mita

Hej och tack för dina värmande inlägg.

Det är lätt att vara omtänksam mot en sån väninna som jag har.......

Hon är verkligen toppen.



Jag går emot din gissning.....

Byter plats på Laila och Morgan, Magnus får stå kvar som tvåa.



Ha det gott / Mita

2009-03-06 @ 23:03:32
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Micke

Hej i stugan, kolla din webb adress som du har.

För när man går in på den får man upp ett fel

meddelande. Hittade felet du fattas bokstaven p i potpurri.

Kram Micke

2009-03-06 @ 23:05:38
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: maritha

Min gissning är 1:a Morgan 2:a Laila 3:a Magnus och fyra Elisabeth. Jag var iofs helt säker på att Elisabeth skulle åka i kväll men på nåt underligt vis blev hon kvar=). Ska bli kul att se nästa vecka hur det blir. Kramiz

2009-03-07 @ 03:19:07
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0