Så ska det låta del 2

I kvällens "så ska det låta"  i  lag Stefan Gunnarsson fanns Jill Johnsson och Martin Stenmark
och lag Putte Nelson fanns Frida Muranius och Olle Jönsson. Många från Skåne Frida, Olle och Jill.
Mycket sång och dans.
Jill och Martin vann med 15 poäng mot 8 poäng för Frida och Olle.
Om jag får göra ett omdöme så var det bra även denna vecka.
Synd att Frida och Olle tog så många röda ord, men det är ju ett underhållnings program i första hand.
Olle sjöng "Lions sleeps tonight" och "De sista ljuva åren"
När Frida sjunger en sång som hon översatt från engelska till "skånska" som hon sa var hon verkligen bra, jag trodde inte hon kunde så mycket olika sånger, men hon var jätte bra. Även när Jill och Martin sjöng "jag ska köpa vingar för pengarna" var jätte bra.

Vilken bra kväll
Hoppas alla har en bra fredag kväll

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Jag blev som en hösäck igår kväll..normal reaktion kanske! Tack för dina ord hos mig!

Så söt han är Mio! Klart han har koll på din sida!

Jag kommer att hålla koll på nakenfåren, måste ju försöka fota lammen!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-07 @ 06:07:46
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Marie

Visst är det ett par lekbrallor till Isak.

Det är ju så himla roligt att sy.



Såg att du också löser melodikrysset. Själv så hoppas jag att det blir lite svårare idag än det har varit de senaste gångerna. Man måste ju få gnugga hjärncellerna ibland.

Ha en härlig lördag!

2009-03-07 @ 08:13:38
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Nu e klockan snart 12 ( Lördag) och jag väntar på melodikrysset ha ha... fattas ett ord V 14 3 bokstäver

2009-03-07 @ 11:51:23
Postat av: Lena

Jag tyckte också att Så ska det låta var bra även denna gång. Martin gav allt när han showade på scenen. Blev också överaskad av att Frida var så duktig.

Trevlig lördag.

2009-03-07 @ 12:03:35
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0