Utmaning

Jag har blivit utmanad av Marie
(namnet finns efter av ta musen och peka där)
                   Regler
Det här är svårare än du tror !
Utmana 5 personer och säg det till dom.
Varje svar måste börja med första
bokstaven i ditt namn !
Alla svar måste vara riktiga,
hitta inte på ord eller ljug !

Om personen som gjorde innan dig har ett
namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar
som hon eller han gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva dett eget namn som svar.

Lycka till !
Det lär ni behöva då detta inte blir lätt :-)

1. Vad heter du ? Ingrid
2. Ett ord på fyra bokstäver : illa
3. Flicknamn : Inger
4. Pojknamn : Inge
5. Yrke : Ishockey spelare
6. Färg : illröd
7. Klädesplagg : isländsk tröja
8. Mat : Italiensk kyckling soppa
9. Sak i badrummet : intima grejor
10. Plats/stad : Ingelstorp
11. En orsak att vara sen : ischias
12. Något man skriker : inkräktare
13. Film : il capitano (av Jan Troell)
14. Något man dricker : iste
15. Band : Ingmar Nordströms
16. Djur : igelkott
17. Gatunamn : ingenjörsgatan
18. Bil : isuzu
19. Sång : imse vimse spindel

Jag utmanar :
Petra
elena
solgudinna
pappamicke
anja

Kommentarer
Postat av: Helena

Ser svårt ut. Men jag ska försöka.

Ha det gott.

2009-03-03 @ 22:24:11
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis till första sidan med husvagns mat! :)

2009-03-04 @ 12:20:00
Postat av: Petra

jag fattar förresten inte den här utmaningen! Du får förklara den när vi ses!

2009-03-04 @ 12:31:56
Postat av: Micke

Oki antagen.

Kram

2009-03-04 @ 19:59:13
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: marie

jag hade svårt för ett klädesplagg på

M

Minitanga, det finns väl inte något =)

jag svalde det i allafall =)

2009-03-04 @ 20:28:40
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0