Ett brev

Fick ett brev igår från röntgen i Ystad dom ville att jag skulle
komma in och röntga foten och fotleden.
Jag blev helt ställd, jag hade ingen aning vad det handlade om.
Blev tvungen att ringa och fråga vad det var frågan om.
Kunde dom inte ringa eller skriva och informera lite mer utan bara skicka en kallelse
att man ska infinna sig med foten..... och vilken fot igentligen???
Det var högra foten..... kunde nästan räkna ut det ...men de kan väl
skriva lite mer i brevet eller........???
De hade hittat något  "skräp"  i foten när dom röntgade mig sist i Lund.
Dom undrade om jag hade känt något i foten ....
visst har jag känt mig trött i foten men jag har trott hela tiden att jag gått
eller stått förmycket.
Nåja .... inte mer än att in och röntga igen och se vad det är för något
som dom hittat.
Känns lite kymigt .....

Vill inte tänka på sånt här nu.... nu är det semestern som hägrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter så kul att det stod i kallelsen att du skulle infinna dig med foten ;-)

D.v.s...du ska ta foten med dig... :-D

Så glöm inte det....

( min humor och fantasi igen..... ;-)



Hoppas det inte är något större besvärligt du har med foten,

utan att det går att avhjälpa på någorlunda lätt sätt.

Men nog är det bra att de kollar upp det,

men hoppas att det inte blir något som ställer till det för dig till semestern.

Håller tummarna.

Kram

2009-05-26 @ 14:00:10
Postat av: Kattis

JA, en förklaring kanske hade varit på sin plats.

Hoppasd det går bra.

KRAM

2009-05-26 @ 17:03:41
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Gråbossen

Det var ju snällt att du skulle infinna dig med foten. Tänk om de bett dig skicka in den...



Men det är väl bra att de kollar upp. Oroa dig nu inte för mycket under semestern - då ska du koppla av.

2009-05-26 @ 18:14:00
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Förstår att du undrade över vad det var frågan om ...

Du gjorde alldeles rätt i att ringa och fråga. Hoppas att det inte är allt för allvarligt, så att det stör semestern.



Kramiz

2009-05-26 @ 18:33:48
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Nej, förstår det... Hoppas det går bra för dig.

2009-05-26 @ 19:13:38
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas att allt går bra och attt du får reda på vad det är för skräp du har i foten. :-)

Kram

2009-05-27 @ 15:37:14
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0