Äntligen

Nu får man äntligen sitta en stund vid datorn.
Gubben satte sig här först så jag satte mig och tittade
på TV på körslaget.
.
Team Andreas åkte ut, det var lite synd för
jag hade Carolina eller Ola som jag ville
skulle åka ut....men man kan inte få allt man vill.
-
En liten vits
så här på kvällskvisten
-
KLÄMKÄCKT
Far och son har varit och köpt nya torkarblad till bilen.
Hemma igen berättar lille Andreas entusiastiskt för mamma
- Mamma, i dag har jag och pappa varit i affären
och köpt nya klämmor till böteslapparna !
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kerstin

såg inte körslaget.... utan fotbollsmatchen mellan Sverige o Danmark. Sverige var bäst men Danmark vann HMMM..... Kanske man skulle ha tittat på körslaget istället.

2009-10-11 @ 00:03:47
Postat av: Gun

Det var synd att Uppsalalaget åkte:(

2009-10-11 @ 00:10:01
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kerstin

En utmaning till dej !!! Kan du hitta 3 saker som är från 70-Talet ?? Har du någonting kvar??

2009-10-11 @ 00:43:51
Postat av: Nanna

Hoppas du har en bra söndag! :)

2009-10-11 @ 11:49:03
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan Ingrid!

Jag såg först idag att du kommenterat på min blogg, vad kul att du kikade in!

Ang det du skrev om FK, det är ju inte klokt. Min äldste son är också svårt sjuk, han orkar inte med turerna själv när det gäller dom, så jag har det också, man blir helt slut på allt...



Jag tittar också gärna på körslaget, jag älskar det programmet, det är så mycket glädje och energi och man blir verkligen glad!

Team Andreas borde ha fått vara kvar, tycker att de är bra, men men, så är det...

Önskar dej en fin vecka och välkommen tillbaka!

Kram Maria

2009-10-11 @ 12:08:26
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/
Postat av: Annica

Jag hade också hoppats på att Caroline skulle åka ur. Efter förra frdagen var inte Ola någon favorit hos mig. Men han gjorde ett bättre framträdande igår så det var OK att han fick stanna. Favoriten i vår familj är Pontare. Hoppas att han får stanna länge.

Sköt om dig!

KRAM!

2009-10-11 @ 15:06:26
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Hehehe.....kulig liten historia...så söt... Men så nedrigt det är med böteslappar....grrr...

Körslaget mis´sade jag...tittade på Oldsberg o Wollter istället....

Kram på dig

Margaretha

2009-10-11 @ 15:16:59
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0