Med risk för att bli tjatig

Mitt inlägg om Anna Anka kommer säkert en
aning sent men att behöva läsa en massa
trams i alla tidningar och löpsedlar så blir det
nästan ett måste.
Anna Anka sågar svenska män......
bara rubriken säger vad hon är för en dam

Hälften av befolkningen behöver inte eller ska
inte behöva ta hand om barn och blöjbyten som hon säger
dom ska arbeta och försörja sin familj.
Kvinnan ska vara hemma
och tillfredställa sin man när han än vill.
Helt otroligt.......
Ni kan läsa hela hennes utalande i Aftonbladet
Jag blir beklämd att det finns sådana damer
i ung ålder som säger detta.
Klart att hon kan säga detta, hon gör ju inget själv,
hon har ju pengar att betala för barnflickor, trädgårdsmästare,
kockar och div andra arbetare.
Om jag förstår det så har det visst blivit 2 läger i Sverige
En för Anna och en emot.

Jag har inte så höga tankar om denna dam.
Vi som hittat våra kära makar som inte tjänar
så mycket pengar..... ska vi leva på luft och KÄRLEK
En fråga bara.....???
Helt otroligt. Jag har inget annat ord....
På nyheterna är det också en debatt om Anna Anka.

Vad tycker ni om denna kända "Hollywood fru"??





Kommentarer
Postat av: Ingrid E

Bedrövligt är vad det är! En mediaAnka. När det finns så mycket viktigt som inte får plats i TV o tidningar. Det gör mig mest förb-ad

2009-09-18 @ 19:34:47
URL: http://ingridsblandning.blogspot.com/
Postat av: åsa

Patetisk är hon tycker jag!

Kan inte förstå, varför hon blivit så "populär" helt plötsligt, bara för att hon är gift med en gammal stofil som gjort en massa låtar...

Ja, jag kan inte fatta...

Ha dé!/Kram

2009-09-18 @ 22:48:00
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Håller med , helt bedrövligt vilken syn på livet !!

Riktigt odräglig....... Att mannen skulle må bättre om han slipper ta hand om barnen.?? Såg att dom tog upp det på TV 4 nyheterna i kväll Hon har rört upp många känslor .....

2009-09-19 @ 00:26:04
Postat av: Mari A

Jag kokar bara av att tänka på henne ...

Hon kommer nånstans ifrån 1800 talet och är en farlig kvinna. Ser väldigt gammal ut trots att hon bara är 38 år ...

Egentligen är hon inte värd att prata om....



MEN fint och härligt väder är det här i lilla Sverige, helt underbart alltså. Tänk att det kan vara så här gott i slutet av september.

Nu har jag jobbat färdigt för denna veckan, skönt för jag är helt slut i halsen.



Ha det så gott och fortsätt njuta av helgen

2009-09-19 @ 15:57:45
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Hon är ute och cyklar. Hon står längst ned på min lista.

2009-09-19 @ 22:20:14
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0