En glad Fredrik

Ni kan inte gissa vad som hänt idag.???
Jo det ska jag berätta ......
Ägaren till hyreshuset där Fredrik ska bo ringde idag
och sa att Fredrik kunde hämta sin nyckel
till sin lägenhet i dag om han ville...... och det ville han klart.......
Så det var bara att sätta sig i bilen och hämta nyckeln.
Han gick en runda i sin lägenhet och kände efter hur det kändes
att ha något eget .....
Nu sitter nyckeln i hans nyckelknippa. Han är ganska stolt faktiskt.
Egen lägenhet .... egen nyckel.
Skrivit på papperna om adress ändring har han också gjort .....
mycket som händer dessa dagar.
Han har även börjat packa ner sina saker i lådor .................
Vi kan börja att flytta redan nu .............. och det vill han ju.
Trodde att vi skulle få vänta tills nästa veckoslut .....
men som det ser ut nu så kan vi vara färdiga till nästa helg
och det känns ju riktigt bra får jag säga.
Här går det verkligen undan med allt.
Hans  fjärde assistent ska börja gå bredvid nästa vecka.
Spännande både för Fredrik och oss.
Både han och vi får ett nytt liv.
Jag är mest glad för hans skull.
.
Vises
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Grattis, vad kul för din son!



Har inte varit runt på andras bloggar på minst tio dagar så jag är på en tidig morgonvandring och läser.



Hadebra!

Anna

2010-04-24 @ 06:10:08
URL: http://blogg.omakastengods.se
Postat av: Maria

Tänk vilken lycka att få nyckeln till sin egen lägenhet. Vad roligt för Fredrik! Jag hoppas att han ska trivas gott när han väl har flyattat in.

Ha en riktigt bra dag!

Kram Maria

2010-04-24 @ 08:45:19
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com
Postat av: Svägerskan

Hälsa Fredrik att jag kommer och fikar snart! Självklart har jag inflyttningspaket med!

2010-04-24 @ 10:01:09
Postat av: Lena

Jag hoppas att Fredrik kommer att trivas i sin egna lägenhet. Vad spännande för honom.

//Lena

2010-04-24 @ 14:33:36
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: ingrid

Det låter härligt., ett stort steg i en ung mans liv! Att få något eget finns i allas önskan! Hoppas det funkar bra och han kommer trivas med sin assistent!

2010-04-24 @ 18:36:27
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0