Härlig utsikt

Har varit och hälsat på hos äldsta dottern idag.
Hon och hennes man bor i Sölvesborg.
Vi hälsade på i deras nya lägenhet mitt i Sölvesborg.
Den var sååå jätte mysig.
och vilken utsikt sen .... helt fantastisk
Man ser långt från vardagsrums fönstret. Blekinge skärgård
Där satt jag och bara njöt i fulla drag.
Blev allt lite avis...
Den lägenheten passar verkligen dottern och hennes man.
Härligt när något blir så bra och fint.
Vi blev bjudna på en delikat broccoli soppa. Den var bara mums.
Receptet på den får jag be om så jag kan laga denna goda soppa.
En var en härlig och trevlig dag i Sölvesborg.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria G

Det var en magnifik utsikt! Härligt att sitta och titta och njuta av!

Ha de gott!

Kram Maria

2010-04-10 @ 10:13:04
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0