Film tajm !!!

Har nu sett filmen Tracys Hämnd genom LOVEFILM


Madolyn Smith Osborne spelar Tracy Whitney
och Tom Berenger spelar Jeff Stevens
Den är jätte bra. Helt i min smak.
Det är en lite äldre film, den kom redan 1986.
Ingen purfärsk film precis. Bra i alla fall.
Vad handlar filmen om : JO .....
Tracy Whitney åker i fängelse för ett brott hon inte begått.
När hon kommer ut ur fängelset har hon ett enda mål:
Att rentvå sitt namn.
Men i sin jakt på de som förstört hennes liv
styr ödet in henne på brottets bana.
Skolad av världens mest slipade juveltjuvar
förvandlas hon till en storstilad femme fatale
med extrem talang att dupera sin omgivning.
De djärva kupperna sker på exotiska platser,
i lyxvillor och ombord på societetens lustjakter där dyrgriparna väntar.
I den karismatiska skaran rör sig också
sol och våraren Jeff Stevens som retar gallfeber på henne,
men som också är den ende
som är skicklig nog att bli hennes kumpan.
.
Ett litet film tips
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

Funderar på att hyra den själv! :) Men först ska jag klicka hem stolthet och fördom!! :)

2010-02-17 @ 22:20:02
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: kerstin

Ja jag sa ju att den var skitbra !!

2010-02-18 @ 12:47:48
Postat av: Erika

Jag har sett filmen, med det är länge sedan. Tyckte det var riktigt bra.



Kram

2010-02-18 @ 17:17:14
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0