Inget inlägg

Har inte haft tid med att vara här idag.
Det har varit mycket annat idag som jag har varit
tvungen att göra idag.
Inför vår släktträff är det mycket som ska ordnas.
Visserligen är det några månader dit men jag är
en person som gärna vill ha allt klart en månad innan
det ska bli av ............
Då kan vi bli överraskade av allt .... utan det känns
..... PANIK ........
Ja händer det saker så kan man klara av det ändå
och vi har tid på att ordna det som blivit tokigt.
.
Fast en sak som ligger nära i tiden är en
vinprovar afton som jag råkade säga ja till utan att tänka mig för.
Hur smart va det på en skala. Inte alls bra .....
Nåja nu har jag sagt ja.....och
nu får jag försöka ro detta i land.
Har mycket att läsa på inför denna kväll ska jag säga.
4 st vita viner och 2 röda ska det bli
de är från olika länder allihop.
Det blir torrt, halvtorrt, sött, fylligt och strävt
ja allt ska man ju få med.
Hoppas det nu blir bra.
.
Nej nu orkar jag inte mer ...... nu kallar sängen
Så jag säger God natt och sov gott allihop.
Ha ha ha ....... det blev visst ett inlägg i alla fall
Vi hörs
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Tycker det låter alldeles underbart med vinprovning! Har aldrig varit på en sån men skulle bra gärna vilja!

Kramen!

Ragnvi



PS. Grattis till det färdiglagda puzzlet!

2010-01-19 @ 06:28:11
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Gun

Vinprovning låter underbart roligt!



Godmorgon Ingrid! Ha en bra Tisdag!:) Kram

2010-01-19 @ 07:41:14
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: carolina, trillar in

Ska du hålla i vinprovningen, och ordna släktträff och.......Du är en kvinna med många strängar på din lyra, hi, hi...Det kommer att gå så bra så bra det vet jag!

2010-01-19 @ 08:23:01
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com.
Postat av: Petra ♥

jag tror inte du behöver räkna mer vuxenpoäng för jag har en misstanke om att du är vuxen. :P Så det är nog kört! :P

2010-01-19 @ 10:55:47
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Annica

Vinprovning låter kul. Socialt om inte annat. För mig blir det kanske lite tråkigt eftersom jag inte dricker alkohol. Men man kanske kan prova de alkoholfria alternativen?! ;-)

Ja datorn är tillbaka. Men den är totalt tom. Har ringt och bråkat lite på dom eftersom jag tycker att det som fanns i datorn när jag köpte den borde finnas kvar nu när de lagat den. Som antivirusprogram tex... Tänk att man aldrig är nöjd! ;-)

KRAM!

2010-01-19 @ 14:13:38
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Erica

Ok nu förstår jag varför du läste om viner när jag messade dig. Är lite dålig på att hänga med varje dag på din blogg när jag jobbar så mycket. :-)

2010-01-20 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0