Packat upp lådor

Idag har jag packat upp en hel del natt linne, pyamas
lite tröjor, bh och en massa body.
Alltid kul att se vad som finns i alla kartonger
som kommer till affären. (Germa-Salongen)
Man blir lite besviken när det bara är bh i lådan
men de var ändå ganska söta i alla fall.
Både vita och svarta.
Härligt att veta vilka färger som
kommer till hösten. Man ligger ju alltid ett halvår i förväg.
Nu tar man bara det lugnt ikväll.
sitter här vid datorn och samtidigt
har man ett getöga på stjärnkockarna på TV:n.
Nej nu får jag väl gå en blogg runda och se vad ni hittar på för något.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Em

Kan du inte köra lite modebloggings och berätta för oss vilka färger som kommer till hösten? Det hade varit roligt.

2010-03-23 @ 21:00:24
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Maria

Jag håller med föregående kommentator... Skulle vara jättekul att få veta vilka höstens färger kommer att bli :)

Kram Maria

2010-03-23 @ 23:05:46
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com
Postat av: Ia

Trodde jag hade lite koll på Dig och Din tillvaro....ack, vad jag bedrog mig...Germasalongen??? Berätta....och naturligtvis...berätta vad som ska inhandlas hos alla och envar till hösten :P



Även om jag nu önskar lite vår i första hand...fortfarande en halvmeter snö här.... :(

2010-03-24 @ 17:00:24
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0