Melodikrysset nr. 39. 2010


Så var det lördag igen och ett nytt kryss att lösa
vädret är mulet men inget regn i alla fall.
Fick inte igång datorn som jag ville. Den strejkade
Var väl lite trött kan jag tänka mig.
Men nu så är jag igång.
.

LODRÄTT
.
L1. HERREYS (Diggilo Diggiley)
L2 OSKAR (Oskar Linnros)
L3. EVA (Eva Remeus)
L4. ANNA (Anna Book)
L5. NUMMINEN (Ma Numminen)
L8. MA (Ma Numminen)
L10. ORGEL
L12. IRA (Ira Gerschwin)
L13. SJU (2007)
.
VÅGRÄTT
.
V1. HOOTENANNY (Hootenanny Singers)
V6. RÄKNA (räkna de lyckliga stunderna blott)
V7. MIA (Mamma Mia)
V8. MAMMA (Mamma Mia)
V9. EUROPA (Europe)
V11. SINGERS (Hootenanny Singers)
V14. JUNI
V15. ALLA ( "Mot alla vindar" en TV serie)
.
så var veckans kryss löst.
Så här ser rutan ut.
.
Vi tar väl en låt också
Det blir en glad låt ... Anna Book med "Samba sambero"
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingling

Kommentarer
Postat av: soffie

va duktig du är.ha en goo lördagskväll

2010-10-02 @ 20:05:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Dret oxå !!!! Missade krysset....som vanligt....suck.

Kram på dig

Margaretha

2010-10-03 @ 18:08:01
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0