Melodikrysset nr.37. 2010

Så var det lördag igen .... veckorna går fort. Alldeles för fort.
Nåja det är bara till att lösa melodikrysset.
Här kommer min lösning.
.
VÅGRÄTT
V1. TAKIDA
V4. LI (Miss Li)
V5. REAL (Real group)
V6. DIANA ( Prinsessan Diana)
V8. SPANIEN
V9. VEM ( Vem vet)
V11. EN (En prästkrage i min hand)
V13. STEN (Sten Broman)
V14. SPEARS (Britney Spears)
.
LODRÄTT
L1. TURISTENS (Turistens klagan)
L2. KLAGAN (Turistens klagan)
L3. ANDREA (Andrea Boccelli)
L4. LOA (Loa Falkman)
L7. NERE ( Då går jag ner i min källare)
L9. VET ( Vem vet)
L10. MIN (En prästkrage i min hand)
L12. LARS (Lars Winnerbäck)
.
Nu så ska jag faktiskt lägga in en låt som var med på krysset
Det har jag inte gjort på länge.
Det svåra är att välja.
men det får bli den här ..Turistens klagan med Cornenlis
Nu så får jag göra lite nytta
,
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: soffie

han va verkligen bra cornelis,

kram

2010-09-18 @ 16:15:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Marie

Men skärpning!

Cornelis i all ära men du skulle ha lagt in Takida. Är man partisk om man bor i "Takidaland" och känner sångaren?? ;-)

Hoppas att du har en mysig kväll!

Kram

2010-09-18 @ 20:32:35
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0