Melodikrysset nr. 13 . 2011

I detta disiga väder så får vi väl lösa krysset ändå.
Den strålande solen och den blåa himmlen lyser med sin frånvaro.
Men vi har hela 10 grader varmt.
Så var det dags att spänna öronen mot radion.
.
VÅGRÄTT
V1. MYRSTACK ("Baladen om den kaxiga myran")
V6. ÄLSKA ("Älska mig")
V7. NUMMINEN (M.A. Numminen)"Far jag får inte upp min kokosnöt"
V8. ALEXANDER (Alexander Rybak)"Fairytales"
V11. LI (Lykke Li)
V12. LOLA ("Lola from Cobacabana")
V14. KRON (Man kan blanda sitt kaffe med lite kron)
V15. LYKKE (Lykke Li)
.
LODRÄTT
L1. MINNAH (Minnah Karlsson)"Piece of my heart"
L2. RIMLEXIKON (Peter Himmelstrand med "Ljuva Dixiland")
L3. ARN (Tempelriddaren Arn Magnusson)
L4. KÄNNER ("Allt som jag känner") Eller "my summer with you"
L5. ASKA (en slutprodukt)Leif "Smoke rings"Andersson
L9. ALLT ("Allt som jag känner") eller "My summer with you"
L10. DOLLY (Dolly Parton)"Jolene"
L13. ÅKE ("Åke tråk")
.
Kryssrutan blir så här.
.
Nu ska mannen och jag åka och titta på lite rally.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej Ingrid !



Trevligt ! Tack för hjälpen idag med MelXet.3 frågor fixade jag själv. Älska. ,aska,Numminen



ha en trevlig helg !

2011-04-02 @ 17:40:40
URL: http://parart222.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0