Melodikrysset nr.3. 2011

Idag är det mulet ute och bara 1 + grad varmt, om man nu kan
kalla det varmt. Säger på radion att även solen ska komma till
lilla Tomelilla.
Nu är jag beredd på ett nytt kryss. Kryss nr 3.
Sitter här med en kopp varm choklad, något tilltugg har jag inte.
.
VÅGRÄTT
V1. ANDERS (Anders Glenmark)
V4. MIN (du är min man)
V5. MAN (Du är min man)
V6. WAGNER (Richard Wagner)
V7. JA (Ja vi elsker dette land)Norges nationalsång
V8. ÖSTERUT (Motsatt till västerut)
V10. OLA (Ola Svensson )"Unstoppable"
V11. R-E-M (En amerikansk rockgrupp)
V12. NÅ (Nå skruva fiolen)
V13. FAMILJEN (Familjen Macahan)
.
LODRÄTT
L1. ADAMS-RAY (Daniel Adams-Ray)
L2. DANIEL (Daniel Adams-Ray)
L3. RÖR (När vi rör varann )
L4. MACAHAN (Familjen Macahan en västern serie)
L9. TONER (Säg det i toner)
L14. LE (Sjung och le mot mig)
.
Rutan idag ser ut så här om jag nu har svaren rätt.
.
och låten som jag väljer idag av alla som spelats
det får bli denna
Helen Sjöholm "Du är min man "
.
.
Nu ska jag försöka städa lite grann
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej och tack än en gång.

Så fort jag vet att jag ska någonstans efteråt, så kan jag inte tänka klart.Blir stressad på något sätt.Men jag gick nog upp för sent idag.Så jag hann inte med det jag brukar,mer än mig själv.Nu är det em.snart ska jag fixa något att äta, av det det jag får äta, känner mig på svältgränsen.Men snart är månade slut och då ska jag ta min (1) en macka.Kom på att jag måste dra ut till den 11, annars blir det inte en månad utan.Den 10/1 åt jag en macka på morgonen.Inte ens den unnar Dr,mig.Det är ju den jag vill ha.Nä, jag har ätit Youghurt med frysta jordgubbar o.hallon.Passar på sommaren mer än på vinterhalvåret.

2011-01-22 @ 15:33:37
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0