Fototriss den 8 maj 2011

Så var det en ny FOTOTRISS
Denna gången är det "DRÖMMA" som vi ska
försöka tolka .....
Jag tolkar det så här .....
Nr.1
Här är en tjej som har "DRÖMMAR" om att bli proffs
fotograf. Då får man ta till alla knep.... till och med
ligga på marken om man ska få till den bästa bilden.
Nr.2
Jag "DRÖMMER" om en ny resa runtom i SVERIGE
Nr.3
Till Lappland kanske .... jag skulle vilja till Ishotellet ....
det hade varit en upplevelse ......
Detta var mina "DRÖMMA" bilder.
Det finns fler fantastiskt fina bilder .... HÄR
.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Axart

Fina bilder, och drömmar är bra att ha:)

AX

2011-05-09 @ 22:52:08
URL: http://www.axartist.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vilken fin triss. Ja en resa genom Sverige vore fint. Jag tycker du är på god väg med din fotodröm, du fotar väldigt stämningsfullt och fint.

2011-05-10 @ 23:17:59
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0