Uppdatering

Nu får jag skärpa till mig .....
Har inte varit här på några dagar.
Sjuka på jobbet och jag har fått jobba extra.
Nu har jag fått eget mobilt bredband som jag kan ta med mig
precis överallt .... härligt ... nu kan jag inte ha den ursäkten
heller att komma med.
Prova bredbandet för första gången nu. Går riktigt bra....:-)
Jaa vad har vi nu hittat på sen jag har varit här sist....
Jo det här
Svägerskan och hennes man satte fyr på en massa skräp
Det blev en stor värmande eld
För det var ganska kallt den kvällen.
Det blev även grillad korv och efter den så blev det en god kopp kaffe.
Sen var vi och tiitade på när Petra cyklade på sin cykel
Hon har inte cyklat på 7-8 år ... men det gick bra
Ja det var det ....
Inte så mycket men alltid något.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Cykla, jag älskar att cykla! Härligt! Jag cyklar till tåget varje dag faktiskt, hihi. :)



Kram till dig och trevlig helg Ingrid!

Kram Madeleine :)

2011-05-06 @ 10:57:49
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Kul att du också skaffat mobilt bredband

jag gjorde det själv i December och är riktigt nöjd över det

Fina foton

ha en riktigt fin och solig helg

kramar

2011-05-06 @ 17:05:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Ja nu har du ingen ursäkt för att inte kika in här och blogga :) Så super med mobilt bredband.

2011-05-07 @ 14:31:41
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0