Melodikrysset nr. 39. 2011

Vilken härlig dag, SOLSKEN och BLÅ himmel
Hela 16 grader varmt och nästan ingen vind.
.
VÅGRÄTT
V1. MARKUS (Markus Krunegård)har aldrig hört killen
V4. SOL (Sol, vind och vatten av Ted Gärdestad)
V6. SISTA (Vår sista dans)
V7. DANS (Vår sista dans)
V8. OTUR (Huvudpersonen har otur)
V9. JAG (Jag var ung en gång)
V12. BOB (Sir Bob Geldof)
V13. SIR (Sir Bob Geldof)
V14. UNG (Jag var ung en gång)
V15. KRUNEGÅRD (Markus Krunegård)
.
LODRÄTT
L1. MISKOVSKY (Lisa Miskovsky)
L2. RASMUS ( i filmen Rasmus på luffen.)
L3. UMA (Uma Thurman från filmen "Det våras för Hitler")
L4. SKARABORG ("Vi äro musikanter från Skaraborg")
L5. LISA (Lisa Miskovsky)
L10. GO (Sofia dansar Go go)
L11. JUEL (Karin Juel)med lite hjälp
.
Så var det rutan
.
Nu ska jag ut och njuta i det fina vädret.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Här kan jag inte njuta av vädret. Dessutom är jag sjuk.

2011-10-05 @ 20:32:14
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0