Let´s dance

Denna veckas let´s dance.
Den som åkte ut var George med sin Maria. Det var bra..... äntligen... tycker jag.
Jag tycker som sagt bäst om Laila, därefter kommer Magnus, Morgan kommer på tredje plats.
Den som har bäst charm är definitivt Carl-jan, Elisabeth är så där efter min smak. Nicklas vet jag inte riktigt än , jag inte så jätte förtjust i honom, men han är duktig här.

Juryn är roligare i år, mer avslappnade.
Jag gillar programledaren David Hellenius han har så roligt snack.
Jessica Almenäs är rätt bra hon med.



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad kul att du blev glad av min blogg, tror stenhårt på glada färger .-)

Jag gillar med dina tre favoriter bäst..

Fortsatt trevlig fredag!

PS! mitt första inlägg försvann så om det blir dubbelt vet du varför :-)

2009-02-20 @ 23:02:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: elena cn

Jag har tyckt det varit så pinsamt att titta på George när han inte kunde hålla takten och blev så nervös. Men Morgan är absolut min favorit:)

2009-02-21 @ 23:01:10
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0