Slanka linjen

Ska börja träna med att simma en gång i veckan. Ska bli slank till sommaren.Ha..ha..ha..,något kilo kanske också ramlar av kroppen. Den nya badräkten kan ju sitta lite bättre än den gamla. Min svägerska och hennes barn ska också följa med och simma. Det är ju alltid trevligare när man är fler som kan peppa varandra. Vi har kollat upp tider när det är öppet, så nu ska vi iväg nästa torsdag. Det ska bli riktigt roligt, kom att tänka på, det är ju inte bara att man blir slankare man kan ju få bättre kondition också och det är ju inte fy skam. Ibland känner man sig som en pigg 90 åring.

Du store tid vad man kan hitta på.
Vad gör ni när ni tränar? Cyklar, springer, gymnastik eller spinning....... ja vad???

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har tänkt börja gå ut och gå när jag blivit frisk, har lagt på mig ett par kilo de sista månaderna när jag varit så mycket sjuk. Har sparat till ett par "Mbt" skor(masai barefot tecnologi). DE ska vara bra när man har drabbats av hälsporre också och mycket annat. Har varit inne och kollat på dem med jämna mellenrum och provat. Konstig känsla. Prova någon gång i någon sport affär så ska ni få se.

2009-01-22 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0