Listan minskar

Min lista minskar.
Nu frågar ni säkert vilken lista?
Jo jag skrev en lång lista om vad jag skulle göra innan
resan.
Jag bockar av allt efter som jag uppfyller det.
Nu är mediciner klart både till sonen och mannen.
Städat det mesta i huset.
Tvättat upp allt.
Nästa vecka är det mat som ska fyllas på.. .både hemma
och i husbilen.
Att packa husbilen blir lite då och då så fort jag ser en sak som passar
till det rullande huset så åker det dit ut.

Det har varit bättre väder idag ..solen har sänt sina fina varma strålar
på oss från en nästan moln fri himmel.



Vi har även tilläggs isolerat husbilen så vi har varit ute och provkört den
och nu är den så tyst så nu hör mannen koppar och glas i skåpen som
skramlar. Jag säger som så LAGOM är alltid bäst. men tyst blev det.
Extra diesel dunkar är inköpta, elverk är inpackat så nu kan vi inte bli utan
ström iheller. Dator, kamera, filmkamera, batterier, sladdar och bärbar cd.
Nu är vi laddade till tusen både bokstavligt och bildligt talat.


Kommentarer
Postat av: Gråbossen

Du har tydligen fullt upp. Du behöver nog en rejäl semester. Hoppas du kopplar av ordentligt när ni väl kommer iväg.



Lagom stor husbil ni har. Den verkar behändig att hantera.

2009-05-29 @ 22:54:30
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: marie

du är med i listan....

nu är det en trevlig resa som fattas =)

2009-05-29 @ 23:47:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Erica

Så skönt för er att komma iväg på lite semester. Jag ska följa din blogg och se vart ni håller hus varje dag! Ska bli kul. Nu ska vi åka till Olofström, sen vidare till Flkenberg ikväll och vidare till Göteborg imorgon. Vi hörs. Kramisar

2009-05-30 @ 11:36:50
Postat av: Marie

Tänk vad mycket saker man MÅSTE ha med sig. Hur klarade vi oss innan alla dessa prylar fanns? Haha nu lät jag som en 90årig tant... ;-)

Men jag är precis likadan som dig och packar med massor av saker som Ronnie helst skulle vilja lämna hemma. ;-)

Kram

2009-05-31 @ 18:38:32
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0