foto på den perfekte mannen

Fick ett mail idag om att det skulle finnas ett
kort på den perfekta mannen
..
Jag blev allt lite nyfiken på hur denna man skulle se ut
Jag öppnade kvickt mailet ....................
Först en svart ruta med texten
.
.
"FOTO PÅ DEN PERFEKTA MANNEN"
.
.
.
Sen nästa bild blev en glad överraskning
.
.
.
jag skrattade hjärtligt i alla fall
.
.
.
Är ni sugna på att se vad jag fick se ???
Då ska ni titta vidare här nere
.
.
.
.
.
.
Foto saknas
--------------------------
-                              -
-                              -
-                              -
-                              -
-                              -
-                              -
--------------------------
-                     
Hoppades du på den .............. ???
Hi hi hi hi .....ha ha ha
.
.
Jag skrattar än ..... ha ha ha ha ....
Det var allt för idag.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Gun

Hahahahaha, nej den perfekte mannen FINNS ju inte! :D

2010-11-26 @ 18:00:22
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: carolina

Fniss.....ja det var ju ungefär vad man kunde vänta sig....för såklart finns han inte :D Roliga, rörliga figurer var det iaf.

Ha en go fredagskväll //Carolina

2010-11-26 @ 18:42:05
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: sissi

Jaha..och jag som hade hoppats iaf;)

2010-11-27 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0