När jobbet känns tungt

När jobbet känns tungt och tråkigt,
...... stanna till vid ett apotek
och köp en stjärttermometer av märket Johnson & Johnson. 
Läs bruksanvisningen..........
Där finner du meningen ......
"Varje termometer har testats personligen i vår fabrik". 
Blunda nu ..............
- och upprepa med hög röst 5 ggr:
- JAG ÄR GLAD ÖVER ATT INTE JOBBA PÅ AVDELNINGEN
FÖR KVALITETSKONTROLL PÅ JOHNSON & JOHNSON.
................................................................................
Le ......
och kom ihåg att det alltid finns jobb som är värre än det du har... :-)
.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Gun

Hahahahaha, det var roligt, det ska jag tänka på.:D

2011-08-20 @ 15:20:37
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: UllaMona

Ingrid, ha ha ha Jag är verkligen glad över att jag inte jobbar på avd för kvalitetskontroll hos Johnson & Johnson...jag har ett jobb som jag trivs alldeles utmärkt med...att jobba med människor...men snart börjar jag nedräkningen mot pensionärslivet och det känns mycket bra.

2011-08-20 @ 16:58:20
URL: http://ullamona.blogspot.com
Postat av: Gråbossen

Tur att man är pensionär och inte behöver oroas för att få jobb som termometerprovare. Vi skrattade gott, när jag läste upp det för Lilla Frun.

2011-08-20 @ 21:37:01
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Roger

Det känns tryggt att veta att termometrarna är ordentligt testade...

Jag fick mig ett gott skratt när jag läste detta och kommer berätta detta till min fru och våra vänner.

2011-11-12 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0