Semester .... :-)

Jag har semester ....... Det är härligt
Fast det har börjat lite tråkigt ...... vädermässigt menar jag.
Vädret är uselt ...... REGN ... regn
regn tunga moln så långt ögat når
Inget semester väder precis.
Jag hoppas att nästa vecka ska bli bättre
Då ska vi göra lite av varje.
Vi har ju förstås varit och hälsat på äldsta dottern
och hennes man i Sölvesborg.
Kul att se när de jobbar med sina bilder.
De fotograferar hus till mäklare.
Dom är så duktiga.
.
Åtekommer när vi har gjort något spännande.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

kan tänka mig det är skönt att ha semester

Hoppas vädret blir bättre snart så du riktigt kan njuta av den

ha en fin fortsatt helg



2011-08-13 @ 21:54:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0