Melodikrysset nr. 23. 2011

Så var det en ny lördag och vädret är fint igen
efter lite regn och rusk.
.
VÅGRÄTT
V1. SOMMARTIDER (Sommartider hej hej)
V5. I (Morden i midsumer)
V6. MORDEN (Morden i Midsumer)
V7. ORM (Anna annaconda är en orm)
V9. SKANSEN (en årlig plats Allsång på Skansen)
V10. SAMMA (När tvenne hjärtan slår samma slag)
V11. VOLARE (en populärt namn på denna låt)
V13. MIDSOMER ((Morden i Midsumer)
.
LODRÄTT
L1. STOCKHOLM (Stockholm)
L2. MADONNA (Madonna Louise Veronica Ciccone)
L3. ANNIE ( Annie Lenox i Eurythmics)
L4. TED (Ted Gärdestad "Vilken härlig dag")
L8. MAMMA (Mamma är lik sin mamma)
L10. SÖDER (en stadsdel i Stockholm)
L12. ROS (Axel Rose)
.
Rutan denna lördag
Då får jag göra lite nytta, med vad vet jag inte än men jag kommer
säkert på något som behöver göras.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan Ingrid !



Annie Lennox ,Skansen, Samma fick Du hjälpa mig med, då kan jag hjälpa Dig med stavningen på Midsomer.

O istället för U.

Efter TV-guiden



2011-06-11 @ 15:32:27
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Edith

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 14:03:31
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0