Melodikrysset nr.19. 2011

Här i Tomelilla är det fint väder och hyffsade grader
12 grader är inte fy skam kl.10:00
Då var det dax för ett nytt härligt kryss.
.
LODRÄTT
L1. BERGHAGEN (Lars Berghagen )
L2. PETRA (Petra Nielsen)
L3. STRÄNGAR (han köper strängar till sin akustiska gitarr)
L4. TRIO (Trio med Bumba med "nån ska få min gula flygmaskin")
L5. PER-DUNSÖ ("Toffelhjältar går igen" )
L6. OLO (Ola Svensson med "Unstoppable")
L12. MY ("My way")
.
VÅGRÄTT
V5.PRESENTER (han får presenter på sin födelsedag)
V7.ROGER (Roger Pontare med "När vindarna viskar mitt namn")
V8. ANNIKA (från filmen Pippi Långstrump)
V9. USA (Sanfransisco ligger i USA)
V10.A-B-C (Anna Book´s låt ABC)
V11.STENMARCK (Martin Stenmarck)
.
Rutan för dagen blir då så här om jag nu har gjort rätt
.
Nu ska vi börja packa ner lite saker för Fredrik ska Flytta
Hu så mycket jobb vi har framför oss.
TUR ATT DET BARA ÄR EN TRAPPA NER som alla saker
ska till.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Här har vi morgonsol men temperaturen är inte som den ska.

2011-05-17 @ 07:02:56
URL: http://stefanfalkelind.com
Postat av: Ingmarie

Har t o m skickat in mitt svar!!

(vilket inte hör till vanligheterna...)

Allt väl i grannbyn antar jag???



Stora kramen min vän från Västanbäck

2011-05-18 @ 19:12:55
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0