Melodikrysset nr. 45. 2011

Strålande solsken här i Tomelilla
HÄRLIGT
Ett nytt kryss
.
VÅGRÄTT
V1. DANNY (Danny Kaye)
V5. ORGEL (John Lord spelar orgel)
V7. YOUNG (Paul Young)
V8. LISA (Lisa Nilsdson)
V10. MUSTANG (Mustang Sally)
V12. ROOS (Meta Roos)
V14. MIN (My)
V15. LENA (Lena Willermark)
V16. BENNY (Benny Hill)
.
LODRÄTT
L1. DELLERT (Kerstin Dellert)
L2. NILSSON (Lisa Nilsson)
L3. YOU (Vem söks identiteten på)
L4. FLY (flyga)
L6. GÅ (Sakta vi gå genom stan)
L9. LUTA (Bill Breders erbjuder oss att Luta)
L11. SALLY (Mustang Sally)
L13. EN (på riks svenska Ainbusk singers)
L14. MY (min)
.
Så var det rutan
Nu ska jag snart iväg och tita på en liten kise.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej Ingrid !

Du skrev inget om hur det var att ha Lisa som programledare.

Jag gick iväg och handlade åt min X-make istället och fick chansen att frysa i dis-tjockan.Här i Södertälje var de +0.- det sved i skinnet, inte skönt alls.



Solen kan inte tränga igenom den är för tjock dimman.



trevlig helg !



2011-11-12 @ 13:35:32
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/
Postat av: Stefan Falkelind

Oh en liten kisse. De är ju så söta.

2011-11-17 @ 13:35:52
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0