På två hjul

Vi har varit på mässa i Göteborg
Vi körde tidigt på morgonen
Våra kompisar Doris och Kent var också med
Vi hade jätte trevligt hela dagen
Vi såg många fina cyklar
Efter detta så körde vi till en fin restaurang
som hette "Lax butiken" där åt vi stekt strömming
med hemmagjord potatismos, lingon och morötter
Så himla gott.
Vi var hemma igen vid halv sex tiden.
Då var vi nöjda med dagen
Härligt väder
trevligs sällskap
sett mycket
ätit gott
Vad mer kan man önska sig.
.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad trevligt hoppas att ni fick titta/prova några fina cyklar. Det är alltid roligare att titta på sådant på stora mässor. Kram

2012-01-29 @ 18:11:53
Postat av: Jörgen Persson

Hej Kusin



Riktigt Nice sida!



Ha de´

Ses till sommaren på hojen

Jörgen

2012-01-29 @ 18:41:00
Postat av: soffie

va kul!där var min svägerska+svåger med med vilken rolig mässa:) ha en härlig söndagskväll

2012-01-29 @ 18:51:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Sent omsider hamnade jag här...jag är såå seg med bloggandet nu...så jag hoppar över utmaningen!

Kramen o ha en trevlig helg!

Ragnvi

2012-02-04 @ 10:57:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Jörgen Persson

Hej igen

Nu har det gått nästan 1 månad sedan förra inlogget,

och till alla Biker´s som vill uppdatera sig själv och knarren, kolla resor till "Louis i Hamburg", nice tripp med buss,( Hagestad Touring)om jag kommer ihåg rätt stannades även vid shopen i Putgarden, om man ville ha något till ryggsäcken.

Ha de´ knutter´s

Jörgen!

2012-02-22 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0