Utmaning

Jag har fått en utmaning av Hjördis.
Det tackar jag så mycket för
Man är visst inte helt bortglömd och det känns ju riktigt bra.
Här är uppgiften som jag fått
.
1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Då hade vi bestämt oss för att sälja vår gård.
och vi hade börjat att städa alla skrymslen och vrån och börjat slänga
många "bra och ha saker"

2. Vad gjorde du för ett år sedan?

Jag hade köpt en egen motorcykel och tränging körde för fullt

3. Fem snacks du gillar?
Jordnötter, chips, salta pinnar
barbeque chips och ostbågar

4. Fem sånger du kan hela texten till?

I natt jag drömde
Sakta vi gå genom stan
Gräsänkling blues
Augostin
De sista ljuva åren

5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

Åka på en lång resa
Ge mina barn en bra slant
En liten bil till mig
Köpa nya möbler till altanen
En husbil

6. Fem dåliga vanor?

Äter rent för mycket godis
Har svårt för att säga nej
Städar kanske för mycket
Är en natt uggla, bord lägga mig lite tidigare
Sparar för mycket på bra och ha saker

7. Fem saker du gillar att göra?

Lyssna på dansmusik
Lösa korsord.
Lösa soduko
Träffa mina barn
Umgås med mina vänner

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

För vågade kläder
För trånga kläder
Inte rent för höga klackar på skorna
Inget med bar rygg
9. Fem favoritleksaker?

Barbie dockor
Dockskåp.
Min leksaks affär med alla slags artiklar
Mitt ritblock
Min röda cykel med lång sadel
.
och nu utmanar jag
Lena
Anna
Ing-Marie
Rankan
Margaretha

.
Vi ses
♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Mina svar får du här....

1.Försökte lära mig det skånska språket.

2.Skottade snö för glatta livet.

3.Salta nötter(de onyttiga)ostbågar morötter med mycket dip

4.My way,Samboronbon,Ack Värmeland du sjöna,Stairsway to heaven,Livet är en fest

5.Dela med mig till 4 andra..då blir det 5 saker!

6.Röker,kör för mycket med kopplingen nere,dålig på shopping(kan ju även vara bra!)vill ha rätt,dålig förlorare....tyvärr!

7.Läser nästan ALLT,engelska serier,cykla,gå lös med roller på våren då huset ropar efter det!

ett gott rödvin i trevligt sällskap

8.Aktier,allt som har en sladd(anti till det mesta i teknikens värld utom datorn)plastblommor,skor med stilett klack,kokböcker

brun utan sol!

9.Gubben så klart!!!Symaskinen,vedklyven,lap toppen

UTAN sladd,åkgräsklipparen



Klart slut från Västanbäck!



Kramen

2012-01-29 @ 13:26:26
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in..

Intressant Ingrid..nu känner jag dig mer än nån'sin..härligt..du är en skön madame..



Jag känner mig hedrad att få ett sådant uppdrag..ska klura lite och se om tiden räcker för mitt uppdrag..det är mycket nu..men så är det ju nästan alltid..:)

2012-01-29 @ 18:10:55
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0